Záruka & Servis

NA CO SE VZTAHUJE ZÁRUKA SPOLEČNOSTI SAMSONITE?

Záruka společnosti Samsonite se vztahuje na materiálové a výrobní vady po dobu uvedenou v záruce. Nepokrývá žádné škody způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím (jako je přeprava neobvyklých věcí), zanedbáním, nehodami, odřením, extrémním vystavením teploty, rozpouštědla, kyseliny, vody nebo poškození při dopravě (například leteckými společnostmi).
Pokud nastane problém s vaším produktem Samsonite a tento problém je způsoben vadou materiálu nebo výroby, opravíme nebo vyměníme váš produkt. Jakákoli taková oprava nebo výměna bude na naše náklady, včetně veškerých nákladů požadovaných za vrácení produktu k vám. Jste však zodpovědní za veškeré náklady spojené s dodáním produktu do servisního střediska Samsonite. Chcete-li si přečíst naše úplné záruční podmínky, klikněte sem.

KTERÉ DOKUMENTY POTŘEBUJU K ZÁRUČNÍ KONTROLE?

Pro záruční servis budete potřebovat kopii původního dokladu o zakoupení nebo kopii vašeho online potvrzení objednávky.

MOHU DÁT OPRAVIT SVŮJ VÝROBEK POKUD SE NA VADU NEVZTAHUJE ZÁRUKA?

Ano, rádi se podíváme na váš produkt Samsonite. Naše autorizované opravárenské centrum zkontroluje váš kufr/zavazadlo a bude vás předem informovat o nákladech, takže nám můžete dát vědět, zda souhlasíte nebo ne. Podrobnosti o našem opravárenském centru získáte kliknutím sem.

KOUPILI JSEM KUFR V JINÉ ZEMI / KONTINENTU. PLATÍ MÁ ZÁRUKA VŠUDE?

Ano! Společnost Samsonite vám nabízí globální záruku, což znamená, že platí všude a svůj produkt můžete nechat opravit v kterémkoli servisním středisku společnosti Samsonite na světě. Nezapomeňte si uschovat doklad o nákupu a / nebo kopii potvrzení objednávky.

KDE MOHU DÁT SVŮJ SAMSONITE VÝROBEK OPRAVIT?

Váš produkt Samsonite lze opravit v autorizovaném servisním středisku Samsonite. Chcete-li získat záruční servis, ujistěte se, že máte kopii původního dokladu o nákupu nebo potvrzení objednávky a přineste si ho s sebou. Podrobnosti o našem opravárenském centru získáte kliknutím sem.

CO MÁM DĚLAT POKUD DOJDE K POŠKOZENÍ ZAVAZADLA BĚHEM LETU?

Pokud zjistíte, že došlo k poškození vašeho zavazadla během letu, doporučujeme vám, abyste škodu uplatnili u letecké společnosti. Obvykle to můžete udělat u servisního pultu v oblasti reklamace zavazadel. Společnost, se kterou cestujete, může nést odpovědnost za škodu a může vám poskytnout opravu, výměnu nebo náhradu. Na jakékoli takové škody se nevztahuje záruka společnosti Samsonite, ale můžeme vám poskytnout potřebné dokumenty nebo v případě potřeby opravit. Podrobnosti o našem opravárenském centru získáte kliknutím sem.

CO MÁM DĚLAT POKUD DOJDE K POŠKOZENÍ MÉHO ZAVAZADLA VINOU DALŠÍHO PŘEPRAVCE (AUTOBUSOVÁ SPOLEČNOST, VLAK,...)?

Stejným způsobem, jakým můžete po příletu požadovat škodu u leteckých společností, můžete také uplatnit nárok u jiných dopravců, abyste získali řádnou náhradu za poškozený předmět. Podrobnosti o našem opravárenském centru získáte kliknutím sem.

Jak si zaregistrovat svůj výrobek?

Všechny své nákupy uskutečněné u Samsonite můžete zaregistrovat na naší platformě mysamsonite.
Všechny výrobky se objeví ve vašem přehledu produktů, kde můžete najít další informace o konkrétním produktu, jako jsou pokyny k zámku, zobrazit vaši záruku a požádat o servis, jako je personalizace.
Existuje také možnost stáhnout si doklad o koupi pro případ, že byste jej někdy potřebovali.
Začít můžete zde: MY SAMSONITE
Nemůžete najít odpověď na vaší otázku?
Kontaktujte nás