Objednávky & Platby

JAK MÁM ZADAT ONLINE OBJEDNÁVKU?

Objednávku můžete provést, pokud jste dospělí ve věku od 18 let. Proces objednávání se skládá z následujících kroků:
  • Do košíku přidáte produkty, které chcete zakoupit;
  • Vyberete si způsob doručení;
  • Zadáte dodací adresu;
  • Zadejte svou fakturační adresu spolu s platebními údaji;
  • Budete požádáni o přijetí Podmínek;
  • Před odesláním objednávky budete mít možnost zkontrolovat svůj výběr, zkontrolovat celkovou cenu objednávky včetně poplatků za dopravu.

Po odeslání objednávky vám zašleme e-mail s potvrzením přijetí vaší objednávky. V té době si rezervujeme odpovídající částku na vaší kreditní kartě a při odeslání zboží z ní strhneme částku.
Pokud platíte kreditní kartou, obdržíte e-mail s informací o vašem stavu platby.
Jakmile bude zboží odesláno, obdržíte oznámení („ E-mail s oznámením o odeslání “). Všechny objednávky závisí na dostupnosti produktů v době odeslání.
Vyhrazujeme si právo objednávku z jakéhokoli důvodu zrušit.

JAKÉ PLATEBNÍ METODY JSOU AKCEPTOVÁNY?

Akceptujeme následující platební metody:
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • PayPal
  • Maestro

K dispozici je také možnost platby PayPal Express. Je to rychlý a bezpečný způsob, jak nakupovat naše produkty online. PayPal má všechny vaše údaje uložené, takže k bezpečnému dokončení online nákupu stačí pouze e-mailová adresa a heslo. Platbu PayPal Express nelze použít v kombinaci s platbou v obchodu a také ve výdejním místě UPS.

MOHU ZRUŠIT SVOU OBJEDNÁVKU?

Abychom splnili náš závazek, že objednávku odešleme co nejrychleji, nemůžeme objednávku zrušit nebo změnit po té co byla zadána. Pokud se rozhodnete, že svou objednávku již nechcete, kontaktujte prosím náš zákaznický servis s prosbou o její zrušení. Jakmile tento požadavek zadáte, pokusíme se vaší objednávku zastavit. Neexistuje ale záruka, že to bude možné. Vaše zásilka už může být na cestě. Pokud jsme schopni zastavit zásilku, zrušení se na vašem účtu projeví v historii objednávek.

Pokud nejsme schopni zastavit dodávku, prosím odmítněte dodávku po jejím příjezdu převzít. Jakmile bude produkt vrácen do našeho centra, vrátíme vám kupní cenu.

Další podrobnosti najdete v zásadách vrácení a výměny.

JAK MOHU POUŽÍT SVŮJ VOUCHER?

Kód voucheru vám poskytne předem určenou slevu při nákupu produktů z našeho webu.

Svůj poukaz uplatněte takto:
  1. Vyberte produkt z našich webových stránek. Pamatujte, že ne všechny produkty budou mít nárok na slevy.
  2. Přejděte do nákupního košíku kliknutím na KOŠÍK v pravé horní části obrazovky.
  3. Pod poli způsobu dopravy najdete text „Zadejte promo kód“. Klikněte na toto.
  4. Zobrazí se malé pole, kde můžete vyplnit svůj kód. Po přidání kódu klikněte na „Použít“. Vaše sleva bude uplatněna.

Slevové poukázky: na co je třeba pamatovat:
  • Jsou platné pouze po omezenou dobu. Objednávky musí být zadány do 23:59 v den uzávěrky.
  • Nelze je použít po zadání objednávky.
  • Ve většině případů je nelze kombinovat s jinými akcemi, nabídkami nebo slevami.
  • Není k dispozici žádná hotovostní alternativa.

PROČ NENÍ UPLATNĚNA SPRÁVNÁ SLEVA Z MÉHO VOUCHURU NA MÉ OBJEDNÁVCE?

Poukazy na slevu obvykle nabízejí pevné snížení ceny (tj. procentuální nebo peněžní částku). Zkontrolujte, zda platnost vašeho kódu nevypršela a zda jste jej zadali správně.

Pokud jste si jisti, že je váš poukaz platný pro vaši objednávku a sleva je stále nesprávná, kontaktujte nás a uveďte prosím kód poukazu.

CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ, ŽE MŮJ SLEVOVÝ VOUCHER NEFUNGUJE?

Některé poukázky na slevu lze použít pouze na konkrétní výběr našich produktů.

Poukaz nebudete moci použít, pokud se zobrazí zpráva, že vypršela platnost poukazu na slevu nebo že nebyl rozpoznán.

Pokud kód není rozpoznán, postupujte takto:

Ujistěte se, že voucher používáte správně, a to tak, že zkontrolujete, zda se voucher vztahuje na všechny položky v košíku - slevy se nemusí vztahovat na všechny položky. Zkontrolujte, zda používáte online dárkový certifikát. Pokud se pokoušíte zadat maloobchodní dárkový certifikát (používaný v obchodech), nelze jej použít u online objednávek.

Pokud žádný z těchto problémů neplatí, zkontrolujte, zda jste zadali kód poukazu přesně tak, jak se zobrazuje. Je snadné dělat chyby, pokud zadáváte kód ručně, proto doporučujeme zkopírovat a vložit, kdykoli je to možné.

Mezi běžné chyby patří:
  • Nekontrolování mezer, chyb znaků a / nebo pravopisných chyb.
  • Nekontrolování velkých nebo malých písmen. Pole certifikátu rozlišuje velká a malá písmena. Zkontrolujte, zda není zapnuto tlačítko „Caps Lock“, a používejte pouze velká a malá písmena, kde je to uvedeno.
  • Míchání čísel 0/1 a písmen O / I.


Pokud jste si jisti, že váš slevový poukaz je platný pro vaši objednávku, ale stále se zdá, že nefunguje, kontaktujte nás prosím jasně s uvedením vašeho kódu.
Nemůžete najít odpověď na vaší otázku?
Kontaktujte nás