Jak vám můžeme pomoci?
Zámky & Náhradní díly
MOHU OBJEDNAT NÁHRADNÍ DÍLY PRO SVŮJ VÝROBEK?
Navštivte naše webové stránky služeb Support & Go a objednejte si náhradní díly pro svůj produkt Samsonite. Ujistěte se, že máte úplný kód produktu, který najdete na záručním listu nebo na štítku uvnitř produktu. Vezměte prosím na vědomí, že u některých (starších) kolekcí již nemusíme mít k dispozici díly. Uděláme maximum, abychom vám pomohli nejlepším možným způsobem
U MÉHO PRODUKTU NEJSOU K DISPOZICI NÁHRADNÍ DÍLY, ALE JE STÁLE V ZÁRUCE. CO BYCH MĚL UDĚLAT?
Není třeba se obávat! Pokud pro váš produkt již nejsou k dispozici žádné náhradní díly a máte pocit, že problém je způsoben chybou designu nebo výroby, je třeba položku zkontrolovat v našem servisním středisku. Podrobnosti o našem opravárenském centru získáte kliknutím sem.
KDE JE KLÍČ PRO MŮJ TSA ZÁMEK?
Váš zámek TSA není dodáván s klíčem. Agenti TSA na letištích v USA jsou jedinými lidmi, kteří mají přístup k těmto klíčům. To jim umožňuje otevřít vaše zavazadlo ke kontrole, aniž by došlo k poškození zámku. K otevření a zavření zavazadla byste měli použít kombinaci 3 čísel.
Použití zámku Travel Sentry® Approved umožňuje otevřít, zkontrolovat a znovu zamknout vaše zavazadla bezpečnostními orgány bez poškození.
Pro více informací, navštivte: www.travelsentry.org.
Pro více informací, navštivte: www.travelsentry.org.
ZAPOMNĚL JSEM KÓD KE SVÉMU ZÁMKU. CO MÁM DĚLAT?
K odemčení kombinovaného zámku budete potřebovat pomoc od autorizovaného servisního střediska. Podrobnosti o našem opravárenském centru získáte kliknutím sem.
JAK NASTAVÍM KÓD NA ZÁMKU?
Nastavení kódu na vašem zámku je velmi snadné. Kód je z výroby nastaven na 0-0-0, ale můžete si vybrat vlastní 3 číslice na které si snadno vzpomenete (datum narození, adresa atd.).Nastavení se liší v závislosti na typu zavazadla, ale obvykle jsou kroky pro nastavení kódu na vašem zámku velmi podobné.
- Otevřete kufr posunutím nebo stisknutím tlačítka TSA. Ve vašem produktu najdete pokyny k uzamčení. Případně si prohlédněte níže uvedené video nebo navštivte Support & Go na soubory PDF a videa, která jsou speciálně pro váš produkt.
- Pokud je na zámku malé přesné tlačítko, zatlačte jej perem. Pokud takové tlačítko neexistuje, stisknutím a podržením tlačítka otevřete kufr směrem k číselníkům.
- Otočte číselníky na požadovaný kód.
- Pokud má váš kufr přesné tlačítko, můžete svůj kód potvrdit stisknutím nebo posunutím tlačítka a kufr otevřete. Pokud nebylo žádné přesné tlačítko, uvolněte tlačítko, které jste drželi.
- Vaše kombinace je nyní nastavena!
KDE MOHU NAJÍT KÓD SVÉHO PRODUKTU?
Štítek produktu vašeho zavazadla se skládá z čísel a písmen a je uveden na záručním listu nebo na štítku na vnitřní straně produktu. V závislosti na typu produktu, který máte, je štítek umístěn buď pod látkou kufru, uvnitř kapes nebo uvnitř podšívky.
Nemůžete najít odpověď na vaší otázku?
Kontaktujte nás