Doručení & Vrácení

JAKÉ JSOU MOŽNOSTI DORUČENÍ?

Dobrá zpráva - máme hned několik možností doručení! Kliknutím sem si vyberte tu která vám nejlépe vyhovuje.

JAK MOHU VRÁTIT PRODUKT/TY?

Pokud jste se rozhodli svůj produkt vrátit, můžete online objednávku (nepoužitou) zdarma vrátit do 14 dnů od přijetí. Nabízíme PLNOU náhradu.

Existují 2 způsoby vrácení zboží:

Vyzvednutí kurýrem:
  1. Vyplňte formulář pro vrácení. Náš přepravce (Europakket) zašle e-mail s návratovým štítkem a sledovacím číslem spolu s pokyny k vrácení. Při vyplňování formuláře pro vrácení nezapomeňte mít po ruce číslo objednávky.
  2. Zabalte položku do původní krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě. Přijmeme pouze vrácení nepoužitých položek zaslaných společně s jejich autentickými štítky, pokyny pro uživatele, záručními letáky a jinými visačkami a obaly.
  3. Vytiskněte si návratový štítek a nalepte jej na balení, které vracíte. Návratový štítek bude obsahovat všechny podrobnosti, které potřebujete: vaše jméno; vaše adresa a zpáteční adresa; Vaše telefonní číslo; číslo položky a / nebo popis vrácené položky; a návratové číslo.
  4. Kontaktujte zákaznický servis UPS a domluvte si vyzvednutí v nejvhodnější datum a čas. Budete požádáni o číslo zásilky, které je uvedeno na štítku zaslaném dříve společností Europakket.

Zorganizujte prosím vyzvednutí naším expresním kurýrem co nejdříve, v každém případě do 14 kalendářních dnů od data, kdy jste nás informovali o vaší žádosti o vrácení.

UPS Access Point ™
  1. Vyplňte formulář pro vrácení. Náš přepravce (Europakket) zašle e-mail s návratovým štítkem a sledovacím číslem spolu s pokyny k vrácení. Při vyplňování formuláře pro vrácení nezapomeňte mít po ruce číslo objednávky.
  2. Zabalte položku do původní krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě. Přijmeme pouze vrácení nepoužitých položek zaslaných společně s jejich autentickými štítky, pokyny pro uživatele, záručními letáky a jinými visačkami a obaly.
  3. Vytiskněte si návratový štítek a nalepte jej na balení, které vracíte. Návratový štítek bude obsahovat všechny podrobnosti, které potřebujete: vaše jméno; vaše adresa a zpáteční adresa; Vaše telefonní číslo; číslo položky a / nebo popis vrácené položky; a návratové číslo.
  4. Odevzdejte zásilku na místním UPS Access Point™: co nejdříve, v každém případě do 14 kalendářních dnů od data, kdy jste nás informovali o vaší žádosti o vrácení.

Reklamační řád
Všechna pravidla a omezení týkající se vracení online objednávek najdete v našich zásadách vrácení.

KOLIK ZAPLATÍM ZA VRÁCENÍ PRODUKTU?

Dobré zprávy! Vrácení produktů vás nic nestojí, pokud budete postupovat podle pokynů k vrácení produktu.

KOLIK DNÍ MÁM NA VRÁCENÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

Svou online objednávku můžete zdarma vrátit do 14 dnů od jejího přijetí.

Mohu vrátit svou click & collect objednávku v jakémkoli obchodě?

Click & Collect rezervace se provádějí online, poté se shromažďují a zasílají do vámi vybraného obchodu. Za toto zboží platíte až při jeho vyzvednutí v prodejně. Pokud byste chtěli vrátit objednávku Click & Collect, kontaktujte obchod, kde jste zboží vyzvedli a zaplatili.

MOHU VRÁTIT PERSONALIZOVANOU OBJEDNÁVKU?

Bohužel, personalizované položky nemohou být vráceny.

MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT?

Ne. Bohužel nenabízíme výměny produktů objednaných online, ale vždy můžete zadat novou objednávku a vybrat ten správný výrobek. Jak je popsáno výše, je snadné vrátit nechtěnou položku. Jakmile od přepravce obdržíme potvrzení, že vaše položka byla vyzvednuta k vrácení, zajistíme vám vrácení celé částky, o kterou se jedná. Podle zákonných požadavků musíte zboží vrátit do 14 dnů od jeho přijetí.

Jedna položka z mé zásilky je poškozená. Jak mám postupovat?

Zkontrolujte si vaší zásilku ihned po jejím obdržení. Pokud se vyskytnou nesrovnalosti nebo poškození, kontaktujte zákaznický servis.

JAKÝM ZPŮSOBEM MI BUDE ZPĚT VRÁCENA MÁ PLATBA?

Pokud se rozhodnete vrátit objednanou položku, nabídneme vám PLNÉ vrácení peněz. To zahrnuje všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (pokud existují).

Vrátíme vám peníze nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám náš přepravce oznámil, že vyzvednul zásilku/ky, které vracíte: toto potvrzení spustí vrácení peněz na naší straně.

Vrátíme vám peníze pomocí stejných platebních prostředků, jaké jste použili pro počáteční transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak; v žádném případě vám v důsledku vrácení peněz nevzniknou žádné další poplatky.

Pokud jste zaplatili kreditní kartou nebo prostřednictvím služby PayPal: vrácení peněz může trvat až 30 dní, než se peníze objeví na vašem účtu, a závisí na vaší bance.
Nemůžete najít odpověď na vaší otázku?
Kontaktujte nás